DAG2 - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Raaylandmarokko2015 - WaarBenJij.nu DAG2 - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Raaylandmarokko2015 - WaarBenJij.nu

DAG2

Door: Jessica en Cindy

12 Maart 2015 | Marokko, Marrakesh

Hallo allemaal,

Vandaag begon onze 2e dag. We stonden om 8:00 uur op. Daarna gingen we lekker ontbijten met marokaans brood. Toen we klaar waren met ontbijten maakten we ons klaar en gingen we met taxi's de bergen in. Tussendoor zijn we een paar keer gestopt om dingen te bekijken. Als eerste stopten we bij een winkeltje waar we op het dak een heel mooi uitzicht hadden. Daarna zijn we ook nog gestopt bij een dorpje, daar liepen we even rond en toen kwamen er allemaal kinderen op ons af die geld wilden hebben. Daarna reden we verder en toen stonden er dromedarissen naast de straat, daar zijn we gestopt en mochten we rijden op een dromedaris. We hebben een hele ronde gemaakt en we kwamen naast water en een heel mooi natuurgebied. We hebben de mensen bedankt en zijn verder gereden richting de bergen. Toen we daar waren zijn we heel hoog de bergen in geklommen en hebben we bovenaan even gerust bij een terras, hier was ook een hele mooie waterval. Daarna zijn we weer helemaal naar onder geklommen en hebben een restaurant opgezocht waar we lekker hebben gegeten. Hierna zijn we terug gereden richting Marrakech. Tussendoor zijn we nog gestopt bij een Berber huis waar allemaal mensen aan het werk waren, en we kregen nog uitleg van die bewoners. Toen we weer aankwamen bij ons hotel hebben we allemaal even uitgerust en als je wilde kon je nog naar de markt toe gaan. Later hebben we nog lekker met zijn allen spaghetti gegeten. Het was een hele leuke en leerzame dag.

• 13 Maart 2015 - 08:31

Gaby Verhalle:

Mooi verhaal! Wat zullen jullie gelachen hebben tijdens het ritje op de dromedaris

• 13 Maart 2015 - 18:42

En hebben jullie niet ff onder de waterval gestaan om af te koelen? Zou wel een uitdaging geweest zijn!

• 13 Maart 2015 - 21:07

Jolanda Van Dijk:

Super, volgens mij genieten jullie wel!